pondelok 15. augusta 2016

Moje prvé (dočasné) tetovanie


Po nejakej tej ,,kérke" túžim už roky, presnejšie 2-3. Nepríde mi to ako symbol vagabunda, kriminálnika a nič podobné týmto prirovnaniam, čo počúvam hlavne od staršej generácie. Viem, že moje tetovanie by malo (teda bude) zdobiť zápästie ľavej ruky. Ak sa pýtate, prečo ľavej - sama neviem. Žeby sa mi to tak viac páčilo? Viac vyhovovalo? Naozaj netuším, ale 2 dni dozadu napadla moju krsnú estetická výhovorka typu ,,s ľavou rukou nemusíš nič robiť, ešte že ju tam máš". Pobavilo ma to a je to celkom pravda - pravou robím všetko, ľavou nič. Asi to je aj kvôli tomu, že som praváčka...

Predtým, ako ma začnete poúčať, že žiadne dočasné tetovanie neexistuje - viem! Videla som sa internete veľa diskusií pri vyhľadávaní, koľko môže takéto kúpaliskovo-dočasné tetovanie vydržať (pretože sa Mishell teší ako malé dieťa, že má vysnívanú kérku), kde sa ľudia doslova išli pobiť, že žiadna henna a ani nič podobné nie je dočasné tetovanie a nič nevydrží. A ak je tu ešte jedna otázka, prečo mám ako 17 ročná prvé dočasné tetovanie, odpoveď znie, že som sa nikdy k tomuto nejak nepripustila. Moje rovesníčky už majú vlastné tetovania, keď som bola menšia, nikdy nám nechceli dovoliť henny a ani tie obrovské mandala vzory na naše telá. Buď im to prišlo ako obyčajná, škaredá čmáranica, alebo to bol dosť cenový prešľap za niečo, čo vydrží maximálne 2 týždne. Ja hennu osobne nemám, mám obyčajne nakreslené zvieracie (dá sa to nazvať psie? každý totižto sranduje, že sú to medvedie) labky, ktoré mi vyplnili lepidlom a posypali tattoo trblietkami, ktoré sú vraj veľký hit. Vyrastala som len na tetovačkách zo žuvačiek Pedro a naposledy som mala tetovanie minulý rok, keď boli IN metalické tetovania. 


Dôvod, prečo nemôžem mať zatiaľ vlastné tetovanie je dosť u mňa smutný a je mi z neho zle - moja pokožka. Tým, že moje telo tvorí nadmerné množstvo znamienok. Následky mám dodnes a budú sa so mnou niesť dlho - nemôžem sa škandalózne spáliť, pretože to bude veľmi zlé. Tri roky dozadu som podstúpila ako 14 ročná chirurgické odstránenie 5 znamienok počas polroka, z toho jedno bolo veľmi zlé. Ak by som sa čo i len popálila (čo nastalo presne pred rokom na praxi v kuchyni), jazvy mi ostanú.. a čo čert nechcel, popálenina sa mi stala a taktiež aj ostane na ľavej ruke hneď pri tetovaní (2 čiarky). Som z toho dosť na nervy, pretože mi to doslova špatí celú ľavú ruku. 
Všetky tieto dôvody sú aj dôvodom, že keby som si dala tetovanie, môžem dostať alergickú reakciu alebo niečo v takej podobe, čo moja pokožka neznesie (veď pri vyberaní znamienok sa mi veľmi ťažko hojili zašité rany stehmi, pretože ich moje telo nechcelo prijať a vytláčalo mi ich, takže mi ich museli prešívať).. Preto chcem čo najrýchlejšie ísť k mojej kožnej lekárke a vypýtať si povolenie na vlastné tetovanie a malý splnený sen. Krsnej muž mi sľúbil, že mi vybaví tatéra, takže sa teším, muhaha! 


Tetovanie už len podľa toho môjho bude v takomto zmysle. Mám 2 návrhy, ktoré si chcem zrealizovať sama a zatiaľ odpočívajú v hlave. Buď by som chcela jednu maličkú labku, ktorej bruško bude z takého nenápadného srdiečka ako symbol všetkých zvierat, ktoré som milovala aj milujem. Druhý návrh sú odtlačky labiek môjho psa, ktorý je pre mňa celý svet. Veľa ľudí sa prikláňa na stranu návrhu s odtlačkami labiek môjho psa, no niektorí sa chytajú za hlavy už len kvôli tomu, že chcem tetovanie zvieraťa... čo je na tom zlé? Niekto si dá vytetovať nezmyselný obrázok ktorý našiel 2 dni dozadu na internete, citát ktorý má každý. Takéto tetovanie má pre mňa obrovský význam a teším sa, ak sa jedného dňa k nemu dostanem. 

Tetovanie by malo byť iba čistý obrys labiek, žiadna čierna výplň ako toto moje dočasné. Oveľa viac sa mi to páči a takýto štýl budem mať presne aj ja na ruke, ak sa podarí. Lenže tetovanie cez celé zápästie mi príde moc, takže určite musí byť menšie.

Viem, že som totálne odbočila od témy, to som celá ja...
Toto tetovanie by malo vydržať mesiac, no ja sa prikláňam, že 2 týždne a koniec. Prvá fotka je fotená hneď 2 hodiny po tetovaní, druhá fotka následujúci deň (včera) a posledná dnes. Na poslednej fotke pôsobí tetovanie už zodrato a škaredo, ale nie je to tak. Ak si detailnejšie pozriete prvú a poslednú fotku, vidíte, že na poslednej mám ruku natiahnutú čo spôsobuje, že mám tetovanie trošku krivé. Najradšej by som vám ho ukázala naživo, keby sa dalo - fotky dosť skresľujú.. 
Tetovanie som si dala spraviť na kúpalisku Vadaš v Štúrove za cenu 4€. Tento motív som si vybrala hneď, lebo som vedela, s akým tetovaním k stánku idem a s ktorým odídem spokojná. A som! Len škoda, že tieto tetovania nevydržia o niečo dlhšie.. 

1 komentár:

  1. Celkom pekné, mne sa páči. A kebyže nespomenieš, tak ma medveď ani nenapadne. :) Snáď už čoskoro budeš mať to svoje vysnené tetovanie.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť